I Think You Got the Wrong Impression About Me Baby

Emanny - Wrong Impression (Feat. Emilio Rojas)

Wrong Impression (Feat. Emilio Rojas)

Текст "Emanny - Incorrect Impression (Feat. Emilio Rojas)"

[Verse 1: Emanny] You got me fucked up, I own't trying to buy y'all, no Y'all got me drunked upward Of your trunk crusade your body's like a canteen You lot got me staring, Bass banging, lights is glaring You and your bestie cuddle me, I know you lot like sharing Oh, when I get you lot out this guild Oh, when I get yous out your clothes Oh, when I get yous in front that mirror, Nosotros own't gotta rush Cause you can tiresome information technology down, Don't wanna leave the incorrect impression [Hook:] You got me fucked upwardly, oh You got me fucked upward, oh You got me fucked up, oh You got me fucked upwards, oh [Poesy 2: Emanny] You got me fucked up, I ain't got a lie also, no Y'all must be hung upwardly Off your last, it'south the past So merely leave him where he at Y'all got me cuffed upward Only for the last few songs Y'all must be fucked up Like i can't get yous home Oh, when I become you out this club (when I get you out this lodge) Oh, when I become you out your wearing apparel (your dress, your wearing apparel your clothes) Oh, when I go you in front that mirror, You ain't gotta rush Crusade y'all tin can tiresome it down, Don't wanna go out the wrong impression [Hook:] You got me fucked upwardly, hey You got me fucked up baby Yous got me fucked up, oh oh oh You lot got me fucked up, yah baby [Verse 3: Emilio Rojas] Infant, don't go it twisted, Just cause I desire it don't hateful I miss it I know the just thing y'all scared of is commitment Then we gon' do this matter different You the i I get with When I demand to get a lick And I'm the one y'all phone call When you need to get a dick But I don't need it all, I simply want a niggling bit And when we done with it, We be support on our shit And that's the shit I like And that's the shit yous like too Shit, that's probably why I like you Now I don't sit here and say merely what I might do Because actions speak louder and I like proof I got a condom and baby, You the night's piece If information technology's raw, and so maybe you my wifey You don't gotta honey me, you just gotta like me Simply don't be leaving any marks girl Crusade you lot got me fucked up [Hook:] You got me fucked upwardly, Y'all got me fucked upwardly baby Y'all got me fucked up, You got me fucked up You got me fucked me fucked up... Y'all got me fucked me fucked up... You got me fucked me fucked up... Oh, when I go you lot out this club...

Обновить текст

Перевод "Emanny - Wrong Impression (Feat. Emilio Rojas)"

[Куплет i: Emanny] Ты меня неверно поняла, Я совсем не пытаюсь купить тебя, нет. Ты опьянила меня своим телом, Потому что его изгибы напоминают бутылку шампанского. Я смотрю на тебя завороженно, Басы гудят приглушенно, огни мерцают, как ты. Ты и твоя близкая подружка ласкают меня, Я знаю, ты любишь делиться сладким. О, когда я уведу тебя из этого клуба, О, когда я избавлю тебя от этой одежды О, когда наши тела будут отражаться в зеркалах, Нам не нужно торопиться, Ты можешь даже замедлить время, Я не хочу оставить неправильное впечатление. [Припев:] Ты меня неверно поняла, о Ты меня неверно поняла, о Ты меня неверно поняла, о Ты меня неверно поняла, о... [Куплет 2: Emanny] Ты меня неверно поняла, Я не собираюсь лгать тебе, нет. Ты должна повесить трубку, говоря С бывшим, он теперь в прошлом. Так что просто оставь его там, где он сейчас. Ты подстегнула меня слегка, Пока играли несколько последних песен. Ты, должно быть, ошибаешься, Считая, что я не смогу привести тебя к себе. О, когда я уведу тебя из этого клуба, (Когда я уведу тебя из этого клуба.) О, когда я избавлю тебя от этой одежды (Твоей одежды, твоей одежды, твоей одежды.) О, когда наши тела будут отражаться в зеркалах, Нам не нужно торопиться, Ты можешь даже замедлить время, Я не хочу оставить неправильное впечатление. [Припев:] Ты меня неверно поняла, эй, Ты меня неверно поняла, крошка, Ты меня неверно поняла, о, о, о, Ты меня неверно поняла, да, крошка... [Куплет 3: Emilio Rojas] Крошка, не пойми меня превратно, Только потому, что я хочу этого, это еще не значит, что я тоскую. Я знаю, только одной вещи ты боишься – обязательств, Так что, мы поступим по-другому: Ты та, с которой я зависаю, Когда мне нужно, чтобы кто-то потешил моё самолюбие. 1 И я тот, кому ты звонишь, Чтобы кинуть тебе палку помощи. 2 Но мне не нужно все остальное, что причитается к отношениям, Я просто хочу небольшой кусочек развлечения. И когда мы заканчиваем развлекаться, Мы возвращаемся каждый к своим делам. Мне нравится такой стиль жизни, И тебя он устраивает тоже, Ч*рт, похоже, поэтому я и люблю тебя. Но, я не собираюсь сидеть здесь и продолжать трепаться, Потому что дела говорят громче слов, я люблю доказательства. Я запасся презервативами и, Крошка, я разделю их с тобой этой ночью. Если это звучит грубо, то я скажу – ты моя жена на эту ночь. Ты не должна любить меня, я просто должен тебе нравиться, Но не оставляй никаких следов – ни синяков, ни засосов Я уже всё прояснил, не надо меня светить. [Припев:] Ты меня неверно поняла, Ты меня неверно поняла, крошка, Ты меня неверно поняла, Ты меня неверно поняла... Ты меня неверно поняла... Ты меня неверно поняла... Ты меня неверно поняла... О, когда я уведу тебя из этого клуба...

Обновить перевод

Смотреть видео клип "Emanny - Wrong Impression (Feat. Emilio Rojas)" онлайн

Обновить видеоклип

Похожие композиции

kenthimenced.blogspot.com

Source: https://musify.club/track/emanny-wrong-impression-feat-emilio-rojas-2505112

Belum ada Komentar untuk "I Think You Got the Wrong Impression About Me Baby"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel